Organizaija ORTEL doo uspostavlja, primenjuje i održava politiku kvaliteta u oblasti oblasti projektovanja posebnih sistema i mera zaštite od požara u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015.
Kvalitet procesa rada posmatramo kao osnovu konkurentnosti i uspešnosti na tržištu. Težimo da uvek i u potpunosti ispunimo zahteve, potrebe i očekivanja svih zainteresovanih strana, uz stalno povećanje efektivnosti i efikasnosti poslovanja, u cilju dostizanja poslovne izuzetnosti i izvrsnosti.
- U skladu sa usvojenim modelom poslovnog ponašanja i strategijom razvoja organizacija ORTEL doo,
utvrđujemo politiku kvaliteta kojom se obavezujemo da ćemo:
Politika kvaliteta organizacije ORTEL doo predstavljaće okvir za uspostavljanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta. Rukovodstvo će periodično preispitivati efikasnost sistema menadžmenta kvalitetom i svoje ciljeve kvaliteta u svrhu osiguranja njihove efektivnosti i kontinuirane primenjivosti.
U cilju ispunjenja utvrđene politike kvaliteta, promovisaćemo pozitivan odnos i odgovoran stav prema procesu rada kod svih zaposlenih u organizaciji ORTEL doo.
Rukovodstvo organizacije se obavezuje da će obezbediti resurse potrebne za ostvarivanje politike i iljeva kvaliteta.
Čačak, 21. januar 2021.