Kontakt informacije

Image Alt
  /  Novosti   /  Zadovoljstvo klijenata – Anketa

Zadovoljstvo klijenata – Anketa

U današnjem digitalnom dobu, komunikacija između kompanija i klijenata postaje sve važnija. Kao kompanija koja želi da obezbedi najbolje moguće usluge svojim klijentima, Ortel je odlučio da otvori vrata vašem mišljenju i povratnoj informaciji. Zato smo kreirali Anketu o Zadovoljstvu Klijenata, i pozivamo vas da nam pomognete da bolje razumemo vaše potrebe i želje.

Unapred hvala na odvojenom vremenu

Kako pristupiti anketi:

Anketa je dostupna online i možete je popuniti jednostavno posetom sledećem linku: Anketa o Zadovoljstvu Klijenata Ortel.

Fleksibilnost forme:

Ortel je želeo da napravi proces što jednostavnijim za Vas. Zato smo formirali anketu kao slobodnog tipa. To znači da ne postoje strogi okviri i da možete slobodno izraziti svoje mišljenje. Vaše mišljenje je od suštinskog značaja, jer nam pomaže da bolje razumemo vaša očekivanja.

Zašto je vaša povratna informacija ima značaj:

Vaše mišljenje nam pomaže da unapredimo naše usluge i proizvode. Vaši komentari su ključni za oblikovanje budućnosti kompanije Ortel. Bez obzira da li imate pohvale, sugestije ili primedbe, sve je dobrodošlo. Vaša povratna informacija čini nas boljim.

Anketa je dizajnirana da bude jednostavna za popunjavanje. Sadrži samo nekoliko osnovnih pitanja koja možete oceniti na skali od 1 do 5. Ovo je brz i efikasan način da podelite svoje utiske sa nama.

Vaša privatnost je naš prioritet:

Vaši podaci će biti tretirani sa najvećom pažnjom i poštovanjem privatnosti. Ortel se obavezuje da neće deliti vaše lične informacije sa trećim stranama i da će ih koristiti isključivo u svrhu unapređenja naših usluga.

Zahvaljujemo vam se unapred na izdvojenom vremenu da popunite našu Anketu o Zadovoljstvu Klijenata. Vaša povratna informacija je ključna za našu kontinuiranu evoluciju i usmerena je na to da vas učini još zadovoljnijim našim proizvodima i uslugama.